mylifeasph

Direktlänk till inlägg 19 mars 2015

Fysik prov!

Av Philippa Olsson - 19 mars 2015 09:13

Heej!

Usch, nu sitter jag och skriver fysik prov. Provet är hemskt, bara massa svåra frågo! Men jag har bara en fråga kvar så ja det är skönt. Senare idag ska jag träffa Emmy och sen ska vi åka till täby en liten stund sen ska vi nog träffa Berra. Men det ska bli jätte kul iaf! 

Även fast jag åt frukost för två timmar sedan är jag hungrig som en varg, herregud jag är typ alltid hungrig haha! 

Nu när jag skriver så lyssnar jag på nya favvo låten, Love me like you do. Den är så himla bra och den låten kommer ju från film 50 shades of grey. Jag vill se den filmen men ändå inte haha, men den ska ju tydligen vara en porrfilm viljet jag isf tycker är konstigt att den går på bio..

Senare idag eller imorgon kommer det nog ett inlägg som kommer vara "20-30 saker om mig" vi får se hur mycket det blir. 

Men ni får ha det så bra puss puss!

Ps. jag har börjat med större text, vad tycker ni?

 

Jag & Emmy!

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Philippa Olsson - 7 maj 2015 08:27


Hej på er underbara männiksor, jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Jag har inte bloggat på väldigt länge och jag är ledsen för det men jag har inte hunnit, det har varit väldigt mycket som har hänt allt från bråk till mycket i skolan. Idag är det t...

Av Philippa Olsson - 24 april 2015 08:13


Hej på er alla underbara! Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag men det har varit väldigt mycket som hänt på senaste tiden. Förra veckan kom jag hem från spanien.  Det har varit så mysigt där. Jag är ett eget hus där med min pappa och mina s...

Av Philippa Olsson - 1 april 2015 21:57


Hejsan på er och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte bloggat på ett tag! Men det har varit ganska mycket som hänt på senaste tiden, Nationella prov, bråk osv. Men nu ska vi inte prata massa tråkigheter! Idag gick jag sista dagen i s...

Av Philippa Olsson - 18 mars 2015 10:24


Aa nu sitter jag i skolan och försöker fokusera med du kände huvudvärk och en jävel till näsa haha ursäkta! Men helst hade jag nu velat ligga i min säng och sovit. Min lektion just nu är so, usch jag hatar so! So har alltid varit det värsta jag vet...

Av Philippa Olsson - 17 mars 2015 18:06


Hejsan på er igen!  Vet att det är andra inlägget idag på väldigt kort tid men aja, tyckte skulle vara kul!  Det här är ett önskat inlägg av min underbara bästa vän Emma. Hon ville att jag skulle skriva lite fakta om mig typ, skriva om mina vänne...

Presentation


Hejsan! Jag är 13 år och heter Philippa men folk kallar mig Ph. Mina intressen är smink,mode,hästar och gymnastik, så här på den här bloggen kommer ni att få läsa om smink,mode och om mitt liv.
Ha de så bra!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards