mylifeasph

Alla inlägg under april 2015

Av Philippa Olsson - 24 april 2015 08:13

Hej på er alla underbara!

Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag men det har varit väldigt mycket som hänt på senaste tiden.

Förra veckan kom jag hem från spanien.  Det har varit så mysigt där. Jag är ett eget hus där med min pappa och mina syskon, så vi brukar åka dit minst 2 gånger per år.

och som jag sa så har jag shoppat ganska mycket;) Kommer nog göra en haul som kommer upp på min videofyme kanal senare. (Videofyme:Youknowph)

Sen har jag även varit i täby några gånger sen jag kom hem så det kommer nog en haul på det också!

Asså jag tycker att tiden har gått så himla fort, jag tyckte nyss att det var nyår! Men snart är det sommarlov och det ska bli så himla kul!

Jag bara längtar tills jag ska åka och köpa min sommar avslutnings klänning. Jag har ännu inte bestämt vilken klänning jag ska köpa.

Kanske ni har några tips?

 

Jag lovar att jag ska börja blogga mer, har bara nte hunnit men jag ska verkligen ta tag i det nu.

 

Idag är det fredag vilket är väldigt skönt och idag så ska jag förmodligen träffa några kompisar sen ska jag ta det lugnt hemma.

Och imorgon på lördagen så ska jag först åka in till stan och sen ska jag på tjejmiddag hos min bästa vän Maiken.

Sen på söndagen så ska jag kanske kanske åka till grönan med Elin,Olivia och Emmy.

Och det kommer bli så kul! Jag älskar att åka saker, det är det bästa jag vet!

 

Nu ska jag nog avsluta dett inlägget, men ni får ha det så bra, puss puss!

 

Bild på mig och Maiken!

 

 

Av Philippa Olsson - 1 april 2015 21:57

Hejsan på er och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte bloggat på ett tag! Men det har varit ganska mycket som hänt på senaste tiden, Nationella prov, bråk osv.
Men nu ska vi inte prata massa tråkigheter!
Idag gick jag sista dagen i skolan innan påsklov! Ska bli sååå skönt! Imorgon sk jag träffa Anna och Emmy och sedan på tjejmiddag hos Elin.
Ska bli så himla kul!
Sen på kvällen sover Anna och Emmy över hos mig till fredagen.
På fredag sen ska jag till min pappa och börja packa för det är nämligen så att jag åker till Spanien på lördag! Det ska bli så himla kul jag kan bara inte hålla mig av glädje!
Jag,pappa,Jelena(pappas tjej),min syrra och min bror sen ska vi även träffa några kompisar där.
OMG VAD JAG LÄNGTAR!
Jag har också bestämt att när jag är i Spanien så ska jag shoppa som ett freak jag ska shoppa för alla pengar jag tar med mig!
Jag kommer faktiskt inte på så mycket mer att skriva så jag ska försöka avsluta det här inlägget på ett proffsigt vis (vilket inte kommer gå så bra)
Men ni får ha de så bra underbara ni!
Puss puss!
(Bild från idag i skolan)

Presentation


Hejsan! Jag är 13 år och heter Philippa men folk kallar mig Ph. Mina intressen är smink,mode,hästar och gymnastik, så här på den här bloggen kommer ni att få läsa om smink,mode och om mitt liv.
Ha de så bra!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards