mylifeasph

Direktlänk till inlägg 1 april 2015

Förlåt!

Av Philippa Olsson - 1 april 2015 21:57

Hejsan på er och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte bloggat på ett tag! Men det har varit ganska mycket som hänt på senaste tiden, Nationella prov, bråk osv.
Men nu ska vi inte prata massa tråkigheter!
Idag gick jag sista dagen i skolan innan påsklov! Ska bli sååå skönt! Imorgon sk jag träffa Anna och Emmy och sedan på tjejmiddag hos Elin.
Ska bli så himla kul!
Sen på kvällen sover Anna och Emmy över hos mig till fredagen.
På fredag sen ska jag till min pappa och börja packa för det är nämligen så att jag åker till Spanien på lördag! Det ska bli så himla kul jag kan bara inte hålla mig av glädje!
Jag,pappa,Jelena(pappas tjej),min syrra och min bror sen ska vi även träffa några kompisar där.
OMG VAD JAG LÄNGTAR!
Jag har också bestämt att när jag är i Spanien så ska jag shoppa som ett freak jag ska shoppa för alla pengar jag tar med mig!
Jag kommer faktiskt inte på så mycket mer att skriva så jag ska försöka avsluta det här inlägget på ett proffsigt vis (vilket inte kommer gå så bra)
Men ni får ha de så bra underbara ni!
Puss puss!
(Bild från idag i skolan)

 
 
Ingen bild

Tuva

19 april 2015 10:45

Jag ska också till spanien! Ps älskar din blogg❤️❤️

Philippa Olsson

7 maj 2015 08:27

Åh vad kul!
Tack så hemskt mycket, det betyder mer än vad du tror:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Philippa Olsson - 7 maj 2015 08:27


Hej på er underbara männiksor, jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Jag har inte bloggat på väldigt länge och jag är ledsen för det men jag har inte hunnit, det har varit väldigt mycket som har hänt allt från bråk till mycket i skolan. Idag är det t...

Av Philippa Olsson - 24 april 2015 08:13


Hej på er alla underbara! Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag men det har varit väldigt mycket som hänt på senaste tiden. Förra veckan kom jag hem från spanien.  Det har varit så mysigt där. Jag är ett eget hus där med min pappa och mina s...

Av Philippa Olsson - 19 mars 2015 09:13


Heej! Usch, nu sitter jag och skriver fysik prov. Provet är hemskt, bara massa svåra frågo! Men jag har bara en fråga kvar så ja det är skönt. Senare idag ska jag träffa Emmy och sen ska vi åka till täby en liten stund sen ska vi nog träffa Berra. ...

Av Philippa Olsson - 18 mars 2015 10:24


Aa nu sitter jag i skolan och försöker fokusera med du kände huvudvärk och en jävel till näsa haha ursäkta! Men helst hade jag nu velat ligga i min säng och sovit. Min lektion just nu är so, usch jag hatar so! So har alltid varit det värsta jag vet...

Av Philippa Olsson - 17 mars 2015 18:06


Hejsan på er igen!  Vet att det är andra inlägget idag på väldigt kort tid men aja, tyckte skulle vara kul!  Det här är ett önskat inlägg av min underbara bästa vän Emma. Hon ville att jag skulle skriva lite fakta om mig typ, skriva om mina vänne...

Presentation


Hejsan! Jag är 13 år och heter Philippa men folk kallar mig Ph. Mina intressen är smink,mode,hästar och gymnastik, så här på den här bloggen kommer ni att få läsa om smink,mode och om mitt liv.
Ha de så bra!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards